۱۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۸:۳۶
کد خبر: ۹۶۹۸۸
همزمان با آغاز دهه فجر؛

ویژه نامه انقلاب اسلامی در خبرگزاری رسا منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با آغاز جشن پیروزی شکوهمند سی‌ودومین سال پیروزی انقلاب اسلامی، ویژه انقلاب اسلامی به صورت الکترونیکی در خبرگزاری رسا منتشر شد.
صحيفه فجر
حجت الاسلام محمدجواد گلزار، سردبیر خبرگزاری رسا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از انتشار ویژه نامه انقلاب اسلامی در این رسانه حوزوی خبر داد و اظهار داشت: همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، ویژه نامه الکترونیکی با عنوان«صحیفه فجر» در خبرگزاری رسا منتشر شد.

وی افزود: با توجه به گذشت بیش از سی سال از پیروزی انقلاب اسلامی و نقش تاثیر گذار روحانیت و مرجعیت معظم در شکل گیری و پیروزی این انقلاب مبارک، همچنان بسیاری از ناگفته‌ها و زوایای پنهان این حادثه بزرگ قرن آشکار نشده است، به همین منظور خبرگزاری رسا با توجه به رسالتی که بر دوش دارد، در نظر دارد ویژه نامه‌ای را با محوریت نقش روحانیت و مرجعیت در انقلاب اسلامی ایران منتشر کند.

حجت‌الاسلام گلزار خاطر نشان کرد: این ویژه نامه به صورت الکترونیکی به آدرس http://www.fajr89.rasanews.ir/ در اختیار کاربران اینترنتی قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: این ویژه نامه دارای بخش‌های مختلفی است که گفت وگو با چهره‌ها و شخصیت‌های تاثیر گذار حوزه و انقلاب، یادداشت با بررسی و تحلیل موضوعات مختلف به خصوص مباحث تئوریک انقلاب اسلامی از این جمله اند.

جانشین مدیر عامل خبرگزاری رسا خاطر نشان کرد: روز شمار فعالیت‌های مختلف انقلاب از دیگر بخش‌های این ویژه نامه به شمار می‌آید. همچنین عکس و میزگرد از دیگر بخش‌های این ویژه نامه است.

وی یادآور شد: به یقین دیدگاه های مخاطبان در نقد این ویژه نامه می‌تواند راه‌گشای فعالیت‌های آینده این رسانه حوزوی باشد، به همین منظور از همه مخاطبان و کاربران اینترنتی درخواست می کنیم که دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را جهت پربار کردن این ویژه نامه برای ما ارسال کنند./917/پ202/گ
ارسال نظرات